Yönetim Danışmanlığı
Aile Şirketleri ve Kurumsallaşma Danışmanlığı
Risk Yönetimi Danışmanlığı
Kriz Yönetimi Danışmanlığı
Fizibilite ve İş Planı Hazırlama Danışmanlığı
Yönetim Sistemleri Danışmanlığı
Üretim Danışmanlığı
İnsan Kaynakları Danışmanlığı
Satış ve Pazarlama Danışmanlığı
Finansal Yönetim Danışmanlığı
Satın Alma Danışmanlığı
Ar-Ge Danışmanlığı
Dijital Dönüşüm Danışmanlığı
Marka, Patent ve Destek Danışmanlığı
Sürdürülebilirlik Danışmanlığı
Koçluk
Yasal Uyum Danışmanlığı
Proje Yönetimi Danışmanlığı
Şirket Satın Alma / Birleşme Danışmanlığı
İletişim Danışmanlığı
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Danışmanlığı
ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Danışmanlığı
ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Danışmanlığı
ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Danışmanlığı
ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Danışmanlığı
ISO 45001 İş Güvenliği İşçi Sağlığı Yönetim Sistemi Danışmanlığı
ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi Danışmanlığı
ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Danışmanlığı
ISO 13485 Tıbbi Cihazlar Yönetim Sistemi Danışmanlığı
AS 9100 Havacılık Kalite Yönetim Sistemi Danışmanlığı
Robotik ve Mekatronik Sistem Danışmanlığı
Anahtar Teslim Fabrika Kurulumu ve Makine Yerleşimi Danışmanlığı
Eğitim ve Gelişim Danışmanlığı
Seçme Yerleştirme Danışmanlığı
Bordrolama Danışmanlığı
Yetenek Yönetimi Danışmanlığı
E-Ticaret / Dijital Pazarlama Danışmanlığı
İş Geliştirme Danışmanlığı
İthalat / İhracat Danışmanlığı
Uluslararası Pazarlama ve Satış Danışmanlığı
Gümrükleme ve Uluslararası Vergileme Danışmanlığı
Para ve Sermaye Piyasaları Danışmanlığı
Portföy Yönetimi ve Yatırım Analizi Danışmanlığı
Tedarik Zinciri Danışmanlığı
Yenilikçi Ürün Geliştirme ve Ticarileştirme Danışmanlığı
Ar-Ge Merkezi Danışmanlığı
Siber Güvenlik Danışmanlığı
Büyük Veri Danışmanlığı
Bulut Bilişim Danışmanlığı
Turquality Danışmanlığı
Hibe ve Fon Desteği Danışmanlığı
Yenilenebilir Enerji Danışmanlığı
Yaşam Koçluğu
Ebeveyn Koçluğu
Aile Koçluğu
İlişki Koçluğu
Sporcu Koçluğu
Satış Koçluğu
Kişisel Verilerin Yönetimi Danışmanlığı
ISO 17021-1 Yönetim Sistemleri Akreditasyon Danışmanlığı
IATF 16949 Otomotiv Kalite Yönetim Sistemi Danışmanlığı
ERP Danışmanlığı
ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Danışmanlığı
Yetkilendirilmiş Yükümlü Statüsü (YYS) Danışmanlığı
FSC-CoC - Orman Yönetim Sistemi Gözetim Zinciri Danışmanlığı
FSC - FM - Orman Yönetim Sistemi Danışmanlığı
ISO 14064 Sera Gazı Doğrulama Danışmanlığı
ISO 22716 GMP Kozmetik Danışmanlığı
Çevresel Sürdürülebilirlik Danışmanlığı (Yeşil Mutabakat)
Rekabet Hukuku Uyum Danışmanlığı
Çalışma İlişkileri Uyum Danışmanlığı
Etik Uyum Danışmanlığı
İş Ortakları ve Uyum Danışmanlığı
Kurumsal Yönetim İlkeleri Uyum Danışmanlığı
Ticari Sırların Korunması ve Gizlilik Danışmanlığı
Tisax Otomotiv Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Danışmanlığı
CobIT Danışmanlığı
ISO 27701 Kişisel Verilerin Korunması Yönetim Sistemi Danışmanlığı
Kariyer Koçluğu
Öğrenci Koçluğu
Mentörlük
SA 8000 Sosyal Sorumluluk Yönetim Sistemi Danışmanlığı
Sedex Tedarikçi Etik Veri Yönetim Sistemi Danışmanlığı
URSA Sorumlu Kaynak Kullanım Sistemi Danışmanlığı
Operasyonel Mükemmellik Danışmanlığı
TPS - Toyota Production System Danışmanlığı
Mentörlük
BRCGS Danışmanlığı
IFS Danışmanlığı
FSSC 22000 Danışmanlığı
Nesnelerin İnterneti Danışmanlığı
Yapay Zeka Danışmanlığı
Sıfır Atık Yönetimi Danışmanlığı
Otomotivde Kalite Kontrol Danışmanlığı
Şirket Değerleme Danışmanlığı
Borç ve Finansman Danışmanlığı
ISO 17025 Test ve Kalib Laboratuvar Gerekleri Danışmanlığı
İnovasyon Yönetimi Danışmanlığı
Süreç Yönetimi Danışmanlığı
Stratejik Planlama Danışmanlığı
Yalın Yönetim Danışmanlığı
Yalın Üretim Danışmanlığı
Çevik (Agile) Yönetim Danışmanlığı
ISO 17020 Muayene Kuruluşları Kalite Yönetim Sistemi Danışmanlığı
Tıbbi Cihaz Teknik Dosya Hazırlama Danışmanlığı
Teknik Danışmanlık
Proses Kontrol Danışmanlığı
Test/Analiz Danışmanlığı
Kalite Kontrol Danışmanlığı
Validasyon/Kalifikasyon Danışmanlığı
Temizoda Kurulum Danışmanlığı
Sterilizasyon Süreç Danışmanlığı
Kültür ve Değişim Yönetimi Danışmanlığı
Performans ve Ödüllendirme Danışmanlığı
Stratejik İK Yapılanması Danışmanlığı
Organizasyonel Gelişim Danışmanlığı
Hedeflerle Yönetim Danışmanlığı
Yönetici Koçluğu
Takım Koçluğu
Müşteri İlişkileri ve Yönetimi Danışmanlığı
CRM ve CXM Danışmanlığı
Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezi Yönetimi Danışmanlığı
Müşteri Deneyimi Yönetimi Danışmanlığı
TPM - Toplam Üretken Bakım Danışmanlığı
ISO 22483 Turizm Kalite Yönetim Sistemi Danışmanlığı
ISO 17024 Personel Belgelendirme Yönetim Sistemi Danışmanlığı
Kimyasal Mevzuat Uyum Danışmanlığı
Yeşil Bina (Leed Sertifikası) Danışmanlığı
Sosyal Medya Yönetimi Danışmanlığı
Genel Teşvik Danışmanlığı
Adil Ticaret (Fair Trade) Danışmanlığı
ISO 15504 SPICE (Yazılım Geliştirme Yaşam Döngüsü) Danışmanlığı
ISO 15408 Bilgi Teknolojisi Güvenliği için Değerlendirme Kriterleri Danışmanlığı
Cumhurbaşkanlığı DDO Bilgi ve İletişim Güvenliği Rehberi Uyum Danışmanlığı
ISO 41001 Tesis Yönetim Sistemi Danışmanlığı
Bütçe ve Raporlama Danışmanlığı
Şirket Kuruluş Danışmanlığı
Mali Danışmanlık
PCI DSS Danışmanlığı
Enerji Yönetimi Danışmanlığı
Organik ve Geri Dönüştürülmüş Ürün Belgelendirme Danışmanlığı
Sürdürülebilir Marka Danışmanlığı
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Proje Danısmanlıgı
Karbon-Su Ayak İzi Danışmanlıgı
Ar-Ge ve Tasarım Destekleri Danışmanlığı
Yatırım Teşvikleri Danışmanlığı
İhracat Destekleri Danışmanlığı

background

ISO 22483:2020 Turizm ve İlgili Hizmetler-Oteller-Servis Gereksinimleri Yönetim Sistemi Temel Eğitimi


24.09.2022

ISO 22483:2020 Turizm ve İlgili Hizmetler-Oteller-Servis Gereksinimleri Yönetim Sistemi Temel Eğitimi

ISO 22483:2020 Turizm ve İlgili Hizmetler-Oteller-Servis Gereksinimleri Yönetim Sistemi hakkında bilgilendirme işleyişi hakkında deneyimleri paylaşma ve farkındalığı artırma.

  • Seviye : Temel Eğitim
  • Eğitimin Amacı: Katılımcılara ISO 22483'e göre Turizm ve İlgili Hizmetler-Oteller-Servis Gereksinimleri Yönetim Sistemi ile birinci, ikinci ve üçüncü taraf denetimlerini yapmak için gerekli bilgi kazandırmaktır.
  • Değerlendirme : Sürekli değerlendirme
  • Önerilen Ön Bilgi: Planla, Uygula, Kontrol Et, Önlem Al Döngüsü, ISO 22483:2020 Turizm ve İlgili Hizmetler-Oteller Servis Gereksinimleri Yönetim Sistemi

ISO NEDİR ?

  • ISO, Türkçe açılımı ile Uluslararası Standardizasyon Kuruluşu, İngilizce açılımı ile (International Organization for Standardization) anlamına gelir.
  • ISO - Uluslararası Standardizasyon Örgütü
  • 165’den fazla ülkenin ulusal standardizasyon kuruluşunu bir araya getiren bir ağdır. ISO tarafından yapılan çalışmaların çıktısı olarak, Uluslararası Standartlar yayınlanmıştır. ISO, 1947'den beri çok çeşitli konularda 23.000 üzerinde standart yayınlamıştır
  • ISO için, küçük veya büyük çaplı her türlü işletme için gerekli olan standartlar topluluğudur diyebiliriz. ISO Belgesi ise; işletmelerin belirli standartlara sahip olup olmadığını yani kalitesini temsil eder.
  • 1947 yılında bağımsız bir sivil toplum örgütü olarak kurulmuştur ve kurulduğu ilk günden bu yana sayısız standart yayımlamıştır. Bugün bilinen 23000’e yakın standardın sahibidir ve çeşitli ülkelerde 164 adet temsilcisi vardır.

ISO 22483 NEDİR ?

  • ISO 22483 standardı, turizm alanında faaliyet gösteren otellere ve tüketicilere bilinçli kararlar vermek için kriterler sağlamak amacıyla, ilgili faaliyetler, kullanılan tesis ve ekipman gereksinimleri dahil olmak üzere turizm hizmet sağlayıcıları tarafından sunulan hizmetlerin terminolojisinin ve özelliklerinin standardizasyonudur.
  • Bu belge, oteller için personel, hizmet, etkinlikler, eğlence faaliyetleri, güvenlik ve güvenlik, bakım, temizlik, tedarik yönetimi ve misafir memnuniyeti ile ilgili kalite gerekliliklerini ve tavsiyelerini belirler.
  • Gereklilikler, sınıflandırmalarına ve kategorilerine bakılmaksızın ve hizmetlerin doğrudan dahili personel tarafından mı yoksa bir alt yüklenici tarafından mı sağlandığına bakılmaksızın geçerlidir.

Terimler Ve Tanımlar

  • 3.1. Konaklama Hizmeti: Bir misafirin kalabileceği en az yatak odası ve banyo sağlanması.
  • 3.2. Alakart: Sunulan tüm yemeklerin ayrı ayrı fiyatlandırıldığı, genel olarak gıda gruplarının listelendiği ve misafir siparişine göre taze olarak hazırlandığı menü sistemi.
  • 3.3. Büfe: Konukların çeşit ve miktar olarak özgürce seçebilecekleri içecek ve yiyecekleri sergileyen self servis.
  • 3.4. İkram hizmeti: Otel tarafından sunulan ve misafir bakımını artıran hizmet (Oda hazır olmadığında bir içki sunmak, bagajla ilgilenmek, geç check-out, odada meyve veya ücretsiz içecekler sunmak, check-in öncesinde veya check-out sonrasında otel hizmetlerine erişim sağlamak ve havaalanı servisi sağlamak.)
  • 3.5. Organizasyon: Otel tarafından sağlanan spor veya eğlence faaliyeti (Masa oyunları, gösteriler, canlı müzik)
  • 3.6. Etkinlik: Belirli bir zaman ve yerde gerçekleşen deneyim (Kutlama, toplantı, konferans)
  • 3.7. Konfor olanakları: Rahatlık ve konfor için konuk odalarına yerleştirilen eşya. ( Duş jeli, vücut losyonu, şampuan)
  • 3.8. Tehlike Analizi Kritik Kontrol Noktaları: Gıda güvenliği açısından önemli olan tehlikeleri belirleyen, değerlendiren ve kontrol eden HACCP sistemi.
  • 3.9. Otel: En az kabul, konaklama ve misafir hizmetleri sağlayan, ilgili mevzuatta bu şekilde tanınan veya kayıtlı ticari kuruluş.
  • 3.10. VIP Hizmeti: Belirli misafirlere verilen özel ayrıcalık.

Eğitmen: Tevfik Firuzan GÜLÇELİK

Ana Kategori:
Alt Kategori:
Etkinlik Adı:
Etkinlik Türü:
Etkinlik Adresi:
Etkinlik Tarihi:
Etkinlik Süresi:
Etkinlik Fiyatı:
Yaklaşan Etkinlikler

KULLANIM KOŞULLARI

  • En az 18 yaşında olan ve temyiz kudretini haiz herhangi bir Kullanıcı, işbu kullanım koşulları uyarınca kayıt formunda talep edilen bilgileri doğru ve eksiksiz olarak doldurarak bir Hizmet Talebi oluşturabilir veya hizmet araması yapabilir.
  • Hizmet talebi oluşturan kullanıcılar 18 yaşından büyük olduklarını beyan ve kabul etmiş sayılırlar. Hizmet Talebi’nde bu beyanın aksinden doğabilecek durumlardan Danisiyorum.com.tr’nin sorumlu tutulamayacağını ve kendi sorumluluklarında olduğunu kabul ve beyan ederler. Hizmet talebi oluşturarak kullanıcı kurallarını kabul etmiş olurlar.
  • Kullanıcılar seçtikleri hizmet kategorisi kapsamında hizmet verenlere web sitesi üzerinden ulaşırlar. Ulaştıkları hizmet verenler arasından uygun gördükleri ile hizmet verenin profili içerisinde yer alan iletişim kanalları üzerinden iletişime geçerler. Alacakları hizmetin içeriği, kapsamı ve diğer unsurları hizmet alan ile hizmet veren üye arasında belirlenir ve Danisiyorum.com.tr herhangi bir sorumluluk üstlenmez.
  • Etik ve ahlaki değerlere uygun olmayan (sınava girme, ödev yaptırma, tez yazdırma vb.) talep içerikleri oluşturulmamalı, bu tip içerikli taleplere teklif verilmemelidir. Bu tür talepleri oluşturma ya da bu tür taleplere teklif verme sebebiyle doğacak tüm sorumluluk talep sahibi kullanıcıya ve/veya teklif veren üyeye aittir.
  • Danisiyorum.com.tr kullanıcılar için Hizmet Talebi oluşturmayı ve üyeler ile iletişime geçilmesi için gerekli iletişim bilgilerini sağlama hizmetini kullanıcılar için ücretsiz olarak sunmaktadır.
  • Kullanıcılar Danisiyorum.com.tr üzerinde birden fazla Hizmet Talebi oluşturabilirler.
  • Danisiyorum.com.tr hizmet alanlarla hizmet veren üyelerin arasındaki ticari ilişkide, ödeme şartlarında ve ödeme şekillerinde taraf değildir. Bu ödemeler tamamen danisiyorum.com.tr dışında ilgili taraflar arasındaki anlaşmalarla belirlenir. Bu aşamada yaşanabilecek anlaşmazlıklardan danisiyorum.com.tr sorumlu tutulamaz.
  • Hizmet karşılığı fiş/fatura veya düzenlenmesi gerekli diğer belgeler, ilgili mevzuat gereği düzenleme yükümlülükleri bulunuyorsa ilgili üye tarafından düzenlenir. Söz konusu hizmete ilişkin fatura/fiş veya diğer belgeler Danisiyorum.com.tr’den talep edilemeyecek olup, Danisiyorum.com.tr yalnızca kendi verdiği hizmetlere ilişkin üyelik Bedeli ve danisiyorum.com.tr tarafından sunulan tercihli hizmetlerin kullanımından kaynaklanan ödemeler için üyelere fatura kesmekle yükümlüdür.
  • Danisiyorum.com.tr’nin Hizmet Alan kullanıcı ile Hizmet Veren üye arasındaki teklif, icap, kabul, sözleşme ve ödeme aşamalarında herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Danisiyorum.com.tr, kullanıcı ve üye arasında uyum olacağını veya kullanıcının bölgesinde, kullanıcının işini istenen zamanda ve yerde yapmaya muktedir Hizmet Veren üye bulacağını ya da bulunduracağını garanti etmez. Kullanıcılar, üyeler hakkında gerekli araştırmayı kendileri yapmalıdırlar.
  • Danisiyorum.com.tr, Hizmet Veren üyeyi veya hizmetlerini tasdik veya tavsiye etmez, çalışma performansını ya da verilen hizmetlerin sonucu veya kalitesini garanti etmez. Danisiyorum.com.tr, kullanıcıların oylamaları ve kullanıcı yorumları gibi sistem içindeki bazı algoritmalar aracılığıyla üyeler arasında bir sıralama, derecelendirme ve kategorilendirme yapabilir, bazı üyeleri kullanıcılar tarafından çokça beğenilmiş, tercih/tavsiye edilmiş veya memnun kalınmış olması sebebiyle ön plana çıkarabilir. Ancak söz konusu durum, Danisiyorum.com.tr’nin vermiş olduğu bir tasdik veya garanti anlamına gelmemektedir.
  • Danisiyorum.com.tr, üye ve kullanıcı arasındaki ilişkiden sorumlu olmayıp, Hizmet Veren’in sağlayacağı hizmet sırasında veya herhangi bir zamanda Hizmet Alan veya 3. kişilere vereceği zararlardan hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır.
  • Danisiyorum.com.tr üyelerin güvenilirliği, ilgili hizmeti sağlamak için uygun ve yetkin olduğu, hizmetlerin verilmesi veya zamanında verilmesi, güvenli ve hatasız olması, hizmet kullanımından elde edilecek sonuçların yeterliliği veya güvenilirliği veya hizmet kalitesinin beklentilere cevap vermesi gibi konularında hiçbir garanti veya taahhütte bulunmamaktadır. Danisiyorum.com.tr, Hizmet profilinde yer alan hizmetlere ilişkin olarak yalnızca ilgili üyeler ile görüşme yapmaya ve gerekli gördüğü durumlarda söz konusu üye tarafından sağlanan bilgilerle referans kontrolü yapmaya çalışır. Danisiyorum.com.tr tarafından doğrulansa dahi referans kontrolleri bir üyenin gelecekteki davranışlarını belirlemez.
  • Üyelerin ağır ihmal veya kusuru nedeniyle kullanıcıları ve 3. kişileri herhangi bir şekilde zarara uğratması ve/veya bu konudaki dava ve takiplerin Danisiyorum.com.tr’ye yönelmesi halinde, Danisiyorum.com.tr, tüm zararlar ve ayrıca yargı giderleri, para cezaları ve avukatlık ücretleri için üyeye rücu veya Danisiyorum.com.tr’deki hak ve alacaklarından takas / mahsup etme hakkını saklı tutmaktadır.
  • Üyelik Modelinde kullanıcıdan veya üyeden kaynaklanan hatalardan (yanlış tarih verilmesi, hizmet başlama saatinde ilgili tarih ve saatte hizmetin ifasının gerçekleşmemesi, hizmet profilinde hizmet içeriği ile ilgili hata olması, vb.) dolayı Danisiyorum.com.tr’nin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Oluşan hatalardan veya zararlardan dolayı Hizmet Veren’e veya Hizmet Alan’a danisiyorum.com.tr tarafından herhangi bir bedel veya tazminat ödenmeyecektir.
  • Üye tarafından Uzmanlık Profilinde belirtilen bilgi veya beyanatların doğruluğu Hizmet Veren üye tarafından taahhüt edilmektedir, Danisiyorum.com.tr’nin hiçbir sorumluluğu bulunmaz.
  • Hizmet Veren üye ile Hizmet Alan kullanıcı arasında yapılacak hizmet sözleşmelerinden kaynaklanacak her türlü vergi, resim, harç, ödeme ve benzeri yükümlülüklerden taraflar doğrudan kendileri sorumludur. Danisiyorum.com.tr tarafından işletilen Web Sitesi’nde listelenen hizmetler ve ürünlerden dolayı, Danisiyorum.com.tr, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili yasal mevzuat kapsamında, satıcı, sağlayıcı, imalatçı, üretici, bayi, acente, reklamcı veya mecra kuruluşu statüsünde değildir.
  • Danisiyorum.com.tr, sisteminde kayıtlı kullanıcıların isim, adres ve telefon numarası gibi kişisel verilerinin Teklif oluşturulması veya ilgili hizmetin verilmesine yönelik olarak üyeler ile paylaşılmasından dolayı kullanıcı ve üye arasında ortaya çıkabilecek sorunlardan veya oluşabilecek zarardan kesinlikle sorumlu değildir. Kullanıcı ve üye, işbu sözleşme kapsamındaki hizmetlerin yerine getirilmesi için kişisel verilerinin işlenmesine ve işbu sözleşmedeki amaçlara uygun olarak paylaşılmasına muvafakat etmişlerdir. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 5(c) ve 5(f) maddelerine göre, Hizmet Alan ve Hizmet Veren’lerin kişisel verilerinin işlenmesi ve sadece sözleşme tarafları arasında paylaşılması, açık rıza alınmasını gerektirmemektedir.
  • Kullanıcı bilgileri Danisiyorum.com.tr tarafından üyeler ile hizmetin sağlanması, üyenin kullanıcı ile iletişime geçebilmesi veya Teklif oluşturulması için paylaşılmaktadır. Bu bilgi paylaşımı ile hizmetin sorunsuz sağlanması amaçlanmaktadır. Söz konusu bilgilerin üye tarafından ayrıca kullanıcının açık rızası alınmadığı hallerde reklam, pazarlama, kişisel vb. herhangi bir durum veya amaç için kullanılması, üçüncü kişilerle paylaşılması veya devri veya Hizmet Alan ile Hizmet Veren(ler) arasında ortaya çıkabilecek sorunlardan veya oluşabilecek zarardan danisiyorum.com.tr kesinlikle sorumlu değildir.
  • Danisiyorum.com.tr ile üyeler arasında (a) istihdam, (b) yarı zamanlı istihdam, (c) danışmanlık, (d) yüklenicilik, (e) ortak girişim veya (f) acentelik ilişkisi bulunmamaktadır.
  • Kullanıcılar, birbirleri arasındaki ilişkilerden tamamen kendileri sorumludur.
  • Kullanıcı’lar üyelerle ya da Danisiyorum.com.tr çalışanları ile iletişim kurarken, ırkçı, herhangi bir grup veya kişiye karşı nefret söylemi, kişilik haklarına aykırı, onur kırıcı, hakaret içeren, taciz eden veya tacizi savunan, illegal & terörist faaliyetleri öven, haksız rekabet oluşturan, tehdit edici, müstehcen, lekeleyici, cinsel taciz oluşturan ve iftiracı nitelikte davranışlar sergileyemez, bu yönde içerikler kullanamaz. Aksi bir durum Kullanıcı’nın haklarının sona erdirilmesi ve gerektiğinde durumun resmi makamlara bildirilmesini gerektirebilir.
  • Gerek Hizmet Veren üyeler, gerek Hizmet Alan Kullanıcılar hakkında, hizmetin öncesi, hizmetin görülmesi ve hizmet sonrasında, herhangi bir suç oluşturan davranışlardan dolayı bir soruşturma açılırsa veya yargılama yapılırsa, Danisiyorum.com.tr elindeki tüm bilgi ve belgeleri talep üzerine ilgili yargı makamlarıyla paylaşacaktır.
  • Hizmet Alan kullanıcı veya Hizmet Veren üyeler, kendileri veya bir başkası için hizmet almadığı veya sağlamadığı halde, lehte veya aleyhte yorum yazamaz, bir başkasının iş ürünleri, markası, ticari ünvanı ve hizmetleri hakkında haksız rekabet yaratacak şekilde içerik yazamaz.
  • Kullanıcılar sadece hizmet aldıkları üyeler hakkında ve aldıkları hizmet kapsamında yorum yapacaklarını ve puan vereceklerini peşinen kabul ederler. Etik olmayan, yanlı ve yanıltıcı, hakaret ve aşağılama içeren yorumlar yapmayacaklarını taahhüt ederler. Bu şekilde yapılan yorumların yayınlanmasının danisiyorum.com.tr’nin inisiyatifinde olduğunu kabul ederler.
  • Hizmet Alan kullanıcı, Hizmet Veren üye ile yaptığı sözleşmede, Danisiyorum.com.tr’nin hiçbir şekilde sözleşmenin tarafı olmadığını ve sorumluluğu bulunmadığını kabul eder.

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ AYDINLATMA METNİ

Kişisel verilerin işlenmesinde başta özel hayatın gizliliği olmak üzere kişilerin temel hak ve özgürlüklerinin korunmasını amaçlayan 7 Nisan 2016 tarihli ve 29677 Sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK” veya “Kanun”)’nun “Veri Sorumlusunun Aydınlatma Yükümlülüğü” başlıklı 10. maddesi ile 10 Mart 2018 tarih ve 30356 sayılı Resmi Gazete ’de yayımlanan Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ uyarınca işbu Aydınlatma Metni ile Birliğimiz Danışıyorum Eğitim ve Danışmanlık Ltd.Şti. (“Danışıyorum Eğitim”) tarafından işlenen kişisel verileriniz hakkında sizleri bilgilendirmeyi hedeflemekteyiz.

1. VERİ SORUMLUSU

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) uyarınca, Danışıyorum Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti. (Danışıyorum Eğitim) “Veri Sorumlusu” sıfatına haiz olup, tarafımıza aşağıda yer verilen iletişim bilgileri aracılığıyla ulaşmanız mümkündür.

Adres : Yeni Mah. Süreyyapaşa Cad. Feyzullah Sitesi A Blok No:28/1 D:10 Pendik/ISTANBUL

Web Adresi : www.danisiyorum.com.tr

E-Mail Adres : bilgi@danisiyorum.com.tr

2. İŞLENEN KİŞİSEL VERİLER

Danışıyorum Eğitim ile ilişkiniz kapsamında aşağıdaki kişisel verileriniz işlenmektedir;

  • Kimlik Bilgileriniz: Ad, Soyad
  • İletişim Bilgileriniz: Telefon Numarası, E-Posta adresi
  • Diğer: Çalışılan Şirket Adı.

3. KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI

Danışıyorum Eğitim ile ilişkinize göre ve bu kapsamda elde edilen kişisel verileriniz aşağıda yer verilen amaçlarla işlenebilecektir.

  • Üye hakkında yorum yapan veya bir üyeyle iletişime geçmek isteyen kullanıcıya ulaşabilmek için,/li>
  • Üye hakkında yorum yapan kullanıcının gerçek kullanıcı olup olmadığını doğrulayabilmek için
  • E-bülten'e kayıt olmak isteyen kullanıcılara bültenleri gönderebilmek için

4. İŞLENEN KİŞİSEL VERİLERİN AKTARIMI

Kişisel verileriniz; Kanun’un kişisel verilerin aktarılmasına ilişkin hükümleri kapsamında işbu Aydınlatma Metni’nin 3. maddesinde yer alan amaçlarla; yurt içindeki ve yurtdışındaki kanunen yetkili kamu resmi kurum ve kuruluşları, kolluk kuvvetleri, mahkemeler ve icra müdürlükleri, ilişkili olduğumuz üçüncü taraf gerçek ve tüzel kişiler, hizmet sağlayıcı firmalar ve yetkilileri, iş ortakları ve destek hizmeti sağlayıcılar ile paylaşılabilecektir.

5. KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMA YÖNTEMLERİ VE HUKUKİ SEBEPLERİ

Danışıyorum Eğitim, kişisel verilerinizi Birliğimizle iletişime geçmeniz ve/veya hukuki ilişkinizin kurulması esnasında ve söz konusu ilişkinin devamı süresince sizlerden, işbirliği yaptığımız ya da sözleşme ilişkimizin bulunduğu çözüm ortakları, dâhil olmak üzere üçüncü kişilerden ve yasal mercilerden olmak kaydıyla çağrı merkezi, internet, mobil uygulamalar, sosyal medya ve diğer kamuya açık mecralar veya düzenlenen eğitimler, organizasyonlar ve benzeri etkinlikler aracılığıyla yukarıda yer verilen amaç ve hizmetlerin Kanun’un 5, 6 ve 8. madde hükümlerinde öngörülen çerçevede verilebilmesi amacı ile toplanmaktadır.

6. KİŞİSEL VERİSİ İŞLENEN İLGİLİ KİŞİNİN HAKLARI

Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişki olarak aşağıdaki haklarınız bulunmaktadır:

  • Kişisel verinin işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • Kişisel verileri işlenmişse; buna ilişkin bilgi talep etme,
  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme
  • Kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
  • Kişisel verilerin düzeltilmesi, silinmesi ya da yok edilmesi halinde bu işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • İşlenen kişisel verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle veri sahibinin aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme

7. HAK VE TALEPLERİNİZ İÇİN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇMEK İSTERSENİZ:

Yukarıda belirtilen haklar kapsamında ilgili taleplerinizi dilekçe ile, noter kanalı ile, kayıtlı elektronik posta (KEP) adresini kullanmak suretiyle bilgi@danisiyorum.com.tr adresi üzerinden, sitemize daha önce bildirilen ve sistemlerimizde kayıtlı bulunan elektronik posta adresinizi kullanmak suretiyle, https://www.danisiyorum.com.tr/iletisim adresinde yer alan “İletişim Formu” nu doldurarak iletebilirsiniz. Bu kapsamda yapılacak olan şahsen başvurular tarafımızdan yapılacak kimlik doğrulamasını takiben kabul edilecek olup; talepleriniz, niteliğine göre en kısa sürede ve en geç 30 gün içinde sonuçlandırılacaktır. Başvuruya yazılı olarak cevap verilmesi durumunda, 10 sayfaya kadar ücret alınmayacak olup 10 sayfanın üzerindeki her sayfa için Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’in 7. maddesinde yer alan işlem ücreti alınabilecektir. Başvuruya cevabın CD, flash bellek gibi bir kayıt ortamında verilmesi halinde ise kayıt ortamının maliyeti tutarında bir ücret talep edilebilecektir.

VERİ SORUMLUSU

Danışıyorum Eğitim ve Danışmanlık Ltd.Şti.